Vestfrokens A-Å gleder

Enda en gang kopeier jeg et innlegg fra Vestfrokensblogg med tema “A-Å gleder. Det er selvfølgelig mine gleder fra A-Å.

A– Avokado…sunt og godt. Det minnet meg om min barndom hvor avokado ble plukket fra et høgt avokado tre og vi spiste dem med sukker eller blande det i en kaldt snacks som heter Halo-halo.

 

Se kildebildet

source

B– Bringebær…elsker å plukke det om sen sommeren og bare spise det fra busken.

C– Circus. Da jeg var barn og bodde på landet, gledet vi oss så mye engang i året for da kommer sirkus til den lille stedet vi bodde og ble værende en hel uke. Da var det stas å kunne dra dit. 

Se kildebildet

    Source

D– Liker å høre ordet “Dear” fra mannen min

E–Elefant fascinerer meg. De er så store, men er veldig lydige.

Min hjemmelaget elefant

F– Fisk..jeg elsker fisk

G– Det må være Gud da! Han elsker jeg:)

H– Himmelen og sjøens blåfarge

I– Impuls…liker å finne ting på impuls…da blir det som regel spennende.

J– Jobb: Veldid glad med jobben min med de eldre.

K– Kjærlighet er det beste jeg vet.

L– Ligaya. Navnet mitt som betyr glad eller happy

M– Min  mor. Savner henne mye.

N– Den fine natur i Norge

O– Ordet! Jeg liker ordets makt.

P– Pocahonta. Jeg liker den filmen.

Pocahontas

source

Q – Jeg elsker inspirende Quotes

R– Rørt jorbær (source)

Se kildebildet

S– Sanger som løfter opp min sjel

So Will I (100 Billion X)

So Will I (100 Billion X)” is a contemporary Christian song made famous by Worship UNITED and created in 2018. This song highlights the creation of God and reverence for our creator. Source

T– Tulipaner om våren. Første blonsterbukett jeg fikk fra min mann da vi var kjærester plukket fra hans hage.

U– Underground river in Puerto Princesa på Filippnene. Vi var der for en del år siden.

Se kildebildet

Source

V– Vaskemaskin….Da jeg bodde på Filippinene for mange år siden vasket jeg klær med mine hender og jeg hadde alltid såre hender. Så jeg setter pris på vaskemaskin nå.

W– Weinerbrød…Et lite wienerbrød fra Størens bakeri:)

X– x antall null på konto:)

Y– Chair Yoga…min trening i det siste som roer min sjel

Se kildebildet

source

Z– Zalo…hva skal jeg fjerne fett uten den:)

Æ– Ærfugler. Jeg synes de er så vakre

Praktærfuglhann

Ø– God økonomi. 

Å– Åkergul farge

Når jeg tenker meg om, er det sikkert flere ting som gir meg glede. Denne gangen ble det slik.

Har du skrevet et slik innlegg?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg