Vinter og tre retters middag

God morgen til deg fra Happy home. Og ja, det er fortsatt vinter på denne kanten av landet.

Jeg hadde en blogg fri dag i går. Dagen gikk jo bare uten at jeg fikk tid til å sitte foran pc skjermen.

Jeg begynte morgenen med å montere strikkede lapper og chattet med barnebarna.

Lunsjtiden dro jeg på besøk sammen med andre venner til vår felles venninne som har nettopp mistet sin mor for å trøste henne.

Min mann kjørte meg. Torde ikke å kjøre i glattisen og derfor fikk jeg ta bilder på vei dit.

Vakkert utsikt hos henne.

Ellers når jeg har sagt at det var tre retters middag, det ble det denne uken fordi vi måtte spise alle restene av middagene vi hadde laget:) Jeg og min mann.

Saltet kjøtt. Feit tirsdags mat.

Fisk og chips med suppe og fisk saus

Spagetti med hvitløks bagett.

I går fikk vi servert filippinsk rett hos venninnen og wiener brød:)

I tillegg til kylling og ris som jeg glemte å ta bilde. 

Og det var gårsdagen. I dag, må jeg lage en god dag.

 

6 kommentarer
    1. Det er fortsatt mye snø her i Oslo også, og ikke mye som gir noen tegn til at våren er på vei. Jeg hadde også bloggfri i går, og det var litt godt. I dag blir det strikking på programmet, sånn at jeg kan komme litt lenger på genseren min. Ha en fortsatt fin søndag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg