Walking in the rain

God morgen fra Happy home. I skrivende stund ligger jeg fortsatt i senga. Jeg hører at vinden herjer igjen ute og jeg har ikke lyst til å ta fatt på dagen selv om jeg har mye på tapetet i dag. Tenkte å skifte sengetøy og gjøre rent på loftet. I tillegg til ønske å bake kake til søndagsmøte. Men kanskje ånden og styrken kommer etterpå.

Ellers i går begynte morgenen veldig fint. Så solen i horisonten.

Jeg vurderte om jeg skulle trene hjemme gjennom youtube, sykle eller gå ut en tur. Men det blir ikke noe bilder å dele i bloggen å sitte inne, så bloggen fikk meg til å velge uteturen.

Jeg fikk knipset noen bilder underveis:)

Inne i trollskogen

Men regnet kom. Heldigvis jeg hadde på meg regnponcho fordi det var jo meldt regn og jeg slapp å bli gjennomvåt denne gangen:)

Det er vel meldt regn i dag, men faktisk det var godt å gå i regnet også:) Ulempen er at det blir vanskelig å ta bilder på grunn av mobiltelefon blir våt. Og det blir bare gråe bilder. Men jeg er takknemlig for en ny dag og litt søvn i natt.

Hvordan gikk gårsdagen din?

7 kommentarer
    1. Godt å få turen ute 🙂 Trollskogen så fin ut da! Og mye spennende i bildene dine. I dag blåser det ute ja… Lag dagen så fin som mulig – innearbeid er godt slike dager 🙂

    2. Fint å se bilder langs din vei.
      Du er jammen meg produktiv i dag 🙂
      I går hadde jeg inspirerende teams-møte med NTE.
      Kanskje det blir prosjekt i Trøndelag?
      Ha en fortsatt fin skuddårsdag 🙂 🙂 🙂

    3. Nydelige morgenbilder!
      Ellers ser jeg at det er bart hos deg, det er det ikke her! Men snøen smelter…
      En fin kveld til deg fra meg. 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg