What are friends are for!

Sola var på besøk i  går derfor etter styrketrening fant jeg ut at kroppen min trenger også frisk luft for å bli bedre. Så for å kunne klare det tok jeg smertestillende medisin. Trengte det fordi etter en liten halv time trening, verket det hvert eneste ledd i kroppen min.

Jeg ringte noen venner for å spise lunsj ute. Jeg laget wok og ris for å ta med.

Stoppet underveis kjøreturen for å forevige utsikten.

Endelig kom vi til stedet hvor vi skal spise lunsj. Fint sted. Vi tenkte å bade, men det var fjæra.

 Og her er vi alle sammen

Og maten vi tok oss med.

Etter lunsjen med mye prat og latter gikk vi en liten tur for å forbrenne kalorier.

Vi forbrente kalorier etter en stund, men avsluttet turen med å kjøpe is på butikken. Så kalorier fikk vi igjen.

Det var en fin stund allikevel selv om kroppen min var i ulage. Kjørte hjem veldig sliten, men fornøyd.

Det var min gårsdagen.

Enn du? Hva har du gjort i går?

3 kommentarer
    1. Det var en fin dag du hadde i går. Så mange fine bilder du har tatt fra turen😊
      Så deilig og kose seg med ute i det fri med lunsj og gode venner😃.
      Jeg puslet med mitt her hjemme i går jeg. Var ikke ute på noenting i går😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg