What to do today?

Jeg er virkelig glad hver gang jeg åpner øynene hver morgen og oppdager at jeg har fått igjen en ny dag.

I dag har jeg time til celleprøve. Fikk tilkalling fra min lege. Hun gjør jobben sin. Men jeg skal først dra til arbeid og spre livsglede til de eldre. Det lovet fint vær….enda en grunn til å være glad.

I disse koronatider kan vi blir engstelig men…..

og dagens ord for i  dag.

Dagens bønn:)

Vil bare takke Deg Gud for hva du hadde gjort….ga Din Sønn for å betale for syndene våre. Og jeg ber for uansett hva vi kommer til å gjøre, eller oppnå i livet, vi skal ikke glemme at det er gjennom Deg vi klarer å gjøre noe. Det er Du som har har gitt oss livspust.

Jeg ber i dag Far for hjelp til å spre glede rundt oss. I Jesu navn, jeg ber. Amen

3 kommentarer
    1. God morgen!

      Ja tenk så heldige vi er; enda en dag å oppleve og oppdage 🙂 Jeg forstår du er glad i jobben din – og håper de ble gledet av deg der i dag 🙂

      Celleprøver er nødvendie greier og jeg skal til uken 🙂

      Lag deg en fin dag!

    2. Viktig med å ta celleprøver, jeg skal til høsten. Du har en fin jobb skjønner jeg. Var mye fint de eldre har laget. Tenk i går lavet snøen ned, og i dag har det regnet masse. Meldt sol her i helga, håper det blir litt sol. Man trenger det. Fine bilder du hadde tatt. Ønsker deg en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg