WHEN THE SKIES ARE BLUE

Har du hørt den sangen?

Ja, i hvertfall i dag er himmelen blå og jeg fant ut at jeg skal lufte ut sussebasen min. Eller omvendt:)

I går var det liten storm, men i dag har det vær stille og og solen viste med sin strålende glans. Utrolig hvor fort været forandret seg. Jeg sa til min mann at det er som kvinnfolk. Skifter fort humøret. Og han var enig:)

Må ha en del selfie også når man først er ut ettersom det er så sjelden.

Bli du med videre?

Må bare foreviget turen

Kirker i skogen?

Dyr av ulike slag

Avslutter med en artig sitat lånt fra min datter.

Har du vært ut en tur i dag?

 

8 kommentarer
    1. Å så mange flotte bilder! Godt å få lufta både seg selv og sussebassen! Jeg har vært på tur – kom nettopp hjem! Så får jeg se om det blir en tur til litt seinere…. 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg