Winter wonderland

Yes….vinter og det et fint når sola skinner og det ikke blåser. Det var i går det. I dag blåser det mye og det er minus 6 grader. Så, jeg tror ikke jeg skal gå meg en tur ute. det eneste jeg har tenkt å gjøre er å dra til butikken for å handle.

Men jeg tenkte å dele bildene fra gårsdagen hvor jeg kjørte en tur og gått til dette stedet. Det var virkelig et fint vintervær som i følge mannen som jeg traff under gåturen, var det en sjelden skue. Og jeg var enig med han. Og her er bildene fra turen.

Hva synes du?

7 kommentarer
    1. Helt nydelige vinterbilder 🥰 Her i Oslo er det også kaldt i dag med -7,8C på morgenen og noe mildere nå pga at sola har kommet. Jeg holder meg inne i dag og lader opp til en ny arbeidsuke, som starter i morgen for meg.

    2. Tusen takk. Jeg, man trenger å samle energi når man trenger det. Ha en fin mandag.
      Nå har jeg handlet ferdig slik at jeg har mat denne uke:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg