Wok og nye planter

God morgen fra Happy Castle:)

I dag er jeg velsignet med grått vær, sludd og regn ute. Vaktene mine klarer ikke å håndtere med været så de fikk være slappe av:) Ikke noe problem…jeg har masse lys hjemme. Må vel bidra til strømregningen:)

Jeg har da fint i går ( her)

Koset også med en god middag. Fant en stor ribbe i fryseboks, delte dem i to. Den ene delen marinerte jeg til å grille og og den andre delen laget jeg gryterett. Gryteretten består av hvitløk, løk, tomatpuree, tabasco, kjøttbuljong, salt, mais, gulrøtter, bønner og sopp og svinekjøtt. Selv komponerte middag. Jeg hadde litt sukker også i gryteretten til å avrunde smaken av tabasco. Og det gjorde under:)

Spiste med kokt mandel potet. Vi skulle egentlig hatt salat, men vi orket ikke å dra til butikken. Mett ble jeg og mannen min likevel.

Forresten ettersom jeg hadde tatt livet av mange planter i det siste, kjøpte jeg nye sist tirsdag. Håper den varer lenger en en uke:)

Hva har du spist til middag i går?

Hvordan er været hos deg i dag?

 

9 kommentarer

Siste innlegg