Work for peace

God morgen. Håper du har hatt en fin påske. Jeg hadde en kjempefin påske feiret sammen med min yngste datter. I går dro hun hjem og stillheten merkes når man er alene.

Yey, i dag er den første arbeidsdagen etter påskeferien og jeg gleder meg faktisk. Jeg fortalte min yngste datter at jeg savner de eldre og hun sa at hun skjønner det. Hun viste vel at jeg er glad i dem.

Dagens ord i dag sier at vi er velsignet hvis vi søker om fred. Og vi blir kalt Guds barn.

Ærlig talt, jeg liker ikke konflikter derfor jeg prøver å samarbeide med andre hele tiden som noen ganger går  utover min helse. Men slik er det meg. Heldigvis Gud sier at man er velsignet når man søker fred:)

Ønsker deg en fredelig og fin dag. La oss spre glede hvor vi er i dag. Jeg skal I hvert fall prøve å lage livsglede for de eldre I dag:)

5 kommentarer

Siste innlegg