Yes! It is Friday!

Ja, det er fredag. Selv for en som meg som ikke møter på arbeid hver dag er fredag noe å glede seg for. Husvask står i dagsplan. Og selv om jeg strever å gjøre det er jeg glad for at jeg har hus å vaske. Det betyr at jeg er ikke en husløs kjerring. Tenk det ..ufør og husløs kjerring. Da er det ikke mye håp da. Bare spøker. Så lenge man lever er det håp uansett omstendigheter.

Vel, jeg skal ikke svartmale de som kanskje ikke eier et hus og ikke har arbeid. Det er ikke å spøke med å havne i en slik situasjon. Jeg har vært slik før….

Ellers, i dag kom den sterke vinden på besøk. Men sola skinner litt. Så, dagen er ikke helt grå.

I går var det ikke mye vind og jeg gikk en tur. Yes, vinter er vakker den gitt:)

Får besøk av denne duen hver dag:)

Denne kjerringa har fått litt livsglede selv om hun måtte hvile resten av dagen etter turen.

Avslutter med dagens ord:

Hvordan er været hos deg i dag?

11 kommentarer

Siste innlegg