Yufuin Floral village

Hei på deg. I dag skinte sola,  men Fru Happy har bare krefter til ” chair travel” i Japan hvor min sønn oppholder seg for tiden. Så jeg får se ulike stedene der gjennom hand øyne. I følge han tok han den grønne toget til stedet som heter  Yufuin Floral Village. Hvis du har lyst kan du også være med på ” chair travel.” Det blir sikkert en del av de i de neste dagene hvis ikke jeg klarer å dra ut på tur selv:)

Men for meg er det spennende selv om jeg bare opplever stedet gjennom min sønns øyne:)

Selfie. Min sønn

Det blir mange bilder og derfor deler jeg neste bildene til neste innlegg:)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg