Zimons dokke

Hei på deg.  Livet her på Filippinene har vært godt hittill. Ikke at helsen er på topp hele tiden, men det som er fint at jeg kunne hekle litt innimellom slagene.

Denne dagan heklet jeg en en dokke til Zimon. Ja, han er jo en voksen man på 19 år, men han kunne gi det til hans kommende barn en dag:)

Ettersom Zimon liker å spille basketball, han prøvde seg på dørhanken:)

I dag var vi på shoppingsenteret og handlet litt mat.

Ettersom min eldre søster dro tilbake til Norge er disse to ( barnebarna) som bor sammen med meg nå på Airbnb..

Dagens lunsj

Og her er jeg (Happy) som fortsatt koser seg her på Filippinene:)

5 kommentarer
    1. Denne dukken var super-fin og kul 🙂 Så flink du er. Jeg må få laget flere sånne, jeg også…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg