Å være 61 og ha det gøy

Tidligere innlegg:

Denne kjerringa er alltid opptatt å finne glede eller lage glede til seg selv. Og i dag ville jeg prøve meg som en modell. Jeg fikk en god latter og Hr. Happy synes at fruen er lekker:) He he. Jeg har I hvertfall en beundrer:)

Ble inspirert av Frodith og Annebe og Lenalykke:)

Og etter å ha lest omtalen om meg hos Linda

Her: Happy var happy all the time. Denne dynamitten av ei dame skal man lete lenge etter. Hun gnistret og spredte så mye god energi til alle. På forhånd trodde jeg hun var litt sånn statisk/rolig (finner ikke det riktige ordet), men det viste seg at hun ikke var bare en kinaputt, men et helt fyrverkeri. Hun var så fargerik og god.
Masse selvironi, stort glis hvor de fine hvite tennene kom til syne. Nei, denne dama likte jeg veldig godt og kom veldig godt overens med henne.

Så her er jeg i dag: The Happy woman:)

Til og med epletreet mitt ser happy ut:)

 

20 kommentarer

Siste innlegg