Bivirkninger av coronavaksine

En god morgen til deg. Jeg trodde jeg ikke skulle oppleve morgen i dag etter at jeg har tatt Corona vaksine i går. Merket ikke bivirkninger av det før i går kveld.  Plutselig følte jeg meg veldig dårlig. Jeg ble uvel, jeg frøs veldig mye, fikk hodepine og fikk store smerter i leddmusklene. Det føltes som jeg hadde influensa. Jeg hadde da smerter fra før på grunn av fibromyalgi, men smertene ble enda verre.

Jeg fikk et papir fra de som ga vaksinen at hvis jeg skulle føle slike bivirkninger, må jeg melde fra. Det står linken på papiret og jeg gjorde det. 

Jeg tok da store doser med Paracet i håp om tablettene ville hjelpe.  Og etter en liten stund følte jeg meg litt bedre. Begynte å svette og fikk endelig sove etter midnatt. Og nå er jeg litt bedre heldigvis. Håper at det ikke skal gjenta seg. 

Etterlater bilder av nordenlys her jeg bor. En gave ovenfra og fra en venninne som fikk dem foreviget med kamera. 

Er du redd for å ta vaksine mot Coronaviruset?

Har du sett nordenlys i det siste?

Ønsker deg en en fin dag. 

Avslutter med dagens ord!

10 kommentarer
    1. Vakkert dette nordlyset <3

      Ja bivirkningene kan være så forskjellige; noen er kvalme og har hodepine i opptil 14 dager…..
      Håper du har blitt bedre og ikke får noe mer smerter 🙂

      Lag deg en fin dag <3 klem

    2. Huff da! Jeg har hørt flere som har blitt dårlig med influensasymptomer etter vaksinen. Det stod på kun en ettermiddag/kveld. Håper du har en bedre dag i dag da ❤😊

      Man kan jo også få bivirkninger av vanlig influensavaksine.

      Riktig god bedring ❤😊

      Ønsker deg en kjempefin torsdag ❤😊

      Purr, purr og bloggklem fra Toril og kattene

    3. Så ekkelt med slike bivirkninger! Jeg er ikke redd for vaksina – men redd for bivirkninger og ettervirkninger….! Så lekre nordlysbilder – takk for titten! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg