Ble belønnet

God morgen til deg. Håper du fikk sove godt? Nettene mine har ikke vært fylt med søvn, men jeg lever ennå:)

I går var det en fin dag likevel selv om jeg føler meg som en zombie. Må prøve å leve livet vet du:)

Jeg ble invitert til et julebord og pyntet så godt jeg kunne for å kamuflere alderdommen og sykdommen:)

Det var Fagforbundet som inviterte meg til julebord sammen med flere medlemmer . Fikk refleks og pannebånd som liten julegave

Det var juleribba til middag og karamellpudding til dessert.

Og jeg ble belønnet med diplom, en rose og et nål for et langt medlemskap. Så artig:)

Og vunnet denne ildtoppen på loddtrekning:)

Og nå er det koselig å våkne med en fin rose på bordet:)

Har du fått en slik belønning fra Fagforbundet?

7 kommentarer
    1. Så koselig å bli gjort stas på! Du er nydelig! – Til tross for “alderdom og sykdom”. Og du har nok mye godt som venter deg i livet enda! 🥰

    2. så fin du var og dett var hyggelig å få en sånn oppmerksom het .
      Da jeg var i full jobb meldte jeg meg inn i arbeidsmann forbundet ,da jeg ble uføretrygdet fortsatte jeg mitt medlemskap og har betalt kontigent i alle år ,dei som var på jobb fikk små oppmerksomheter / små gaver men jeg som går hjemme har aldrig fått noe nei ,men det går helt fint :=)

    3. Så koselig med julebord – og en flott utmerkelse! 🙂 Jeg har ikke vært medlem av fagforbundet noen gang – har noen få år i det som den gang het Nofu – det var et YS-forbund! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg