BLE RØRT

Fikk overraskelse  i posten i dag da jeg kom hjem etter at jeg har tatt koronavaksine. Jeg har ikke opplevd bivirkninger av det heldigvis. Jeg ble spurt om jeg var svimmel og om jeg har vondt i kroppen. Jeg sa at jeg har det allerede fra før på grunn av fibromyalgi.

Det som kom i posten var en pakke fra Margrethe ( Utifriluft) som takk for at jeg var med på hennes utfordring i bloggen for en liten stund siden. Det var et kort med og jeg ble rørt av hennes ord og omtenksomheten.  Margrethe har et godt hjerte.

Og selvfølgelig den måtte prøves, med den kaninen som ble født i dag hjem hos meg. Han ville prøvesitte først  og kyllingen likeså  enda det er ikke Påske ennå. Men de fikk lov. Etterpå blir det min tur. 

Kaninen er laget fra strikkede lapper som jeg sydde sammen. Ørene kjøpte jeg  jeg på Nille i går med tanke på kaninen jeg holdt på å lage. Og den passet utmerket. Kaninen hadde ikke klaget. 

Dagens kos: smoothie med blåbær, jordbær, melk, banan, sjokolade is og mandler. Blandet alt jeg fant på.

Og dagens tur utenfor Vaksineringslokalet. 

Det kom også nytt blad i posten. Det er også kos for meg når jeg får tiden til å lese. Men først skal jeg bake brød:)

Har du fått noe overraskelse i posten i dag?

Hva har du gjort i dag?

 

16 kommentarer

Siste innlegg