Borte bra, hjemme best!

En god søndag til deg. Har vært fraværende i blogg verden i noen dager på grunn av at jeg har kommet hjem igjen og det var mye å ta igjen både på arbeid og hjemme. Det var mye å ordne og tiden og helsen strakk ikke til.

Selv om jeg vet at jeg ikke blir savnet i bloggverden…men jeg savner å kunne blogge:)

Siden det er fortsatt høst, deler jeg høstbilder og sitater:)

Hvor vakkert bladene eldes. Så fulle av lys og farge er deres siste dager. John Burroughs

Deilig høst! Min sjel er viet til den, og hvis jeg var en fugl, ville jeg fly over jorden på jakt etter kommende høster. George Eliot

Nu farer en høst over Herrens jord. Knut Hamsun

Høsten..den svale, fine årstid da allting skifter farve forgår. Knut Hamsun

Rundt oss danset løvet i luften, en siste vals med vindkastene. Øivind Holthe

Jeg ser på de blodige asper,

jeg ser på den gule bjerk.

De svever så lett som soler,

når dagen er høy og sterk. Nils Colett

Nå er det høst, det blåser, du ser bladene bare lette fra bakken. Det er magi. Jeg er til. Jeg er en del av noe større. Adil Khan

Høsten gråter ikke

Høsten gjør ikke-

høsten nyter livet

de vet hva som skal skje. Per Larsen

Jeg er så glad for at jeg lever i en verden der det finnes oktober. Lucy Maud Montgomery

Jeg tror naturen har sitt deiligste liv, når den blekner. Intet dør så vakkert som blader. I de varmeste, vakreste farger jorden eier, kler de seg. Sigbjørn Obstfelder. 

Om høsten står treet med stjerner. Jam Erik Vold

12 kommentarer
    1. Vakkert både i sitater, ord og bilder 😀 Men uansett språk, så blir ord fattige mot naturens mektighet om høsten 🙂 Ha en flott søndag 🙂

    2. Så vakre bilder og tekst til 🙂

      Jeg elsker høsten – den er den vakreste årstiden for meg <3

      Det er godt å komme hjem, selv om man ser at det er litt av hvert å ta igjen 🙂 Og etter som dagene går savnes bloggen din vet du 🙂

      Ønsker deg en fin søndag videre!

    3. Så kjempeflotte og nydelige bilder du har tatt, og så kjempeflotte og nydelige ord <3 🙂

      Savner blogginnleggene dine når du blogger, og du er en positiv blogger som jeg leser fast 🙂

      Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg