Bytter telefon?

Sitter ved kaia for å ta hurtigbåten til byen. Jeg hadde ikke planlagt å reise til Trondheim i dag, men jeg hadde bestilt en telefon fra nettbutikken hos Telenor, men varen får jeg ikke før langt utpå august. Jeg ringte da nærmeste leverandør ( Trondheim) og fikk beskjed at de har på lager og at jeg kunne dra dit å hente den. Jeg har egentlig ikke behov å bytte telefon, men den jeg kjøper er “buy one take one” og jeg skal gi den andre til et av mine barnebarn. Skal sende med “door to door box” og fristen er til helga før eskene blir hentet.

Bra at jeg har halv dags jobb og kunne ta ettermiddags båten og solen skinner til og meg.

Takknemlig for at jeg også føler meg bedre i dag…har ligget i hele to dager på grunn av utmattelse, sterke hodepine og kroppsmerter.

Bytter du ofte telefon?

4 kommentarer
    1. Godt å lese at du er bedre 😊
      Jeg har swappet telefon (swap-avtale) der man kan bytte til ny hvert år, men nå skal jeg betale ut den jeg har. Trenger ikke ny mobil hvert år 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg