COLLAGE OG ORD

Good morning to you:) Eller god morgen på norsk. Hvis du er som meg, begynner du sikkert dagen med daglig brød eller brødskiver. Etter å ha bodd i Norge i 31 år, kan jeg si det det at jeg begnner dagen med å spise brød. Men før begynner jeg dagen med daglig ris:)

Good morning to you or “god morgen in Norwegian”. If you’re like me, you’ll probably start your day with daily bread. After living in Norway for 31 years I can say that I begin with daily bread. but before that, I start the day with daily rice 🙂

Illustret  det med collage jeg har laget med et sitat fra den berømte ” Faders bønn”. Gi oss i dag vårt daglig brød. 

Jeg tenkte at jeg kan bruke de fargerike sidene av gamle blad til å lage collage og jeg som er så glad i ordet, særlig guds ord, kombinerte de i bilder. 

Illustrated it with a collage I made with a quote from the famous “Father’s Prayer”. Give us this day our daily bread. I thought I could use the colorful pages of old magazines to make collages and I who am so fond of words, especially the word of God, combined both of them with pictures.

Neste bildet lar jeg tale for seg selv.

The next picture I will let speak for itself.

Hva ser du?  Gir bildet deg en slags ferie opplevelse? Hva med sitatet? Er du enig i det?

What can you see? Does the picture give you a feeling that you are on vacation? What about the quote? Are you agree with it?

 

Neste bilde forteller meg at jeg må leve livet og nyte det. Gjør du med iver?

The next picture tells me to live my life to the fullest. Do you with gladness?

Sitatet oppmunnter oss til å gi livene våre farger!

The quote inspires us to color our lives. 

Og en ting som jeg gjør for å live livet og farge det er å trene. Denne gangen med mannen på You Tube.

One thing I do to live my life and color it is by exercising with this man on YouTube. 

Og det viktigste: Bønn. 

And the most important: Prayer

Ønsker deg en god dag. Husk å lage det!

Wishing you a nice day and don’t forget to make it:)

7 kommentarer

Siste innlegg