Coronavaksine

Ja, nå endelig må jeg ta det…ingen vei tilbake i morgen kl12.15. Skeptisk? Litt kanskje.

Jeg jobber innen helsevesenet, derfor jeg fikk tilbud om det tidligere.

Akkurat  nå skinner sola her hos meg. Benyttet anledningen til å gå en tur til butikken selv i halv svimle. Tre timer søvn jeg fikk i natt. Jeg  glemte å kjøpe rømme i går som jeg skal bruke til Nachos etterpå. Oppskrift fra Kjerringtanker.

Jeg var også innom SAVA kopisenter får å hente bønnene mine som jeg fikk dem til kopiere og bokbinde med spiral.

Det begynner å bli mange.  Over hundre sider. Jeg har ikke rikdom å etterlate mine barn og barnebarn, med de kan arve mine bønner:)

Bra at ikke Gud blir lei av å høre mine hjertesukk hverdag. Og kanskje noen andre har også behov for en bønn eller to:)

Fant også denne på Nille butikk. Føler meg som en unge som ser frem til påskegleder:)

I går var jeg også på butikken og var innom Europris. Fant denne bagen for strikkeprosjekter. Jeg har bare små strikkeprosjekter, men det er greit at det er samlet i en bag og ikke plastikkposer på stue.

Det er litt farlig å være sykmeldt…jeg merker at jeg er på butikken nesten hver dag:) Jeg blir ikke rikere av det men…det gir små gleder som hjelper meg å klatre opp trappen fra den mørke kjelleren jeg havnet nå for tiden.

Orket ikke å gå tur etterpå fordi det var grått vær. Og det blir inne trening sammen med henne på YouTube. Senior trim.

Jeg betaler premium på YouTube, så slipper jeg reklamen som plutselig kan dukke opp midt i trimmen eller uansett hva jeg ser på YouTube som  filmer, serier, forkynnelser, musikkvideor osv.

Ja, håper ansiktet mitt ikke bli firkantet når jeg ser på firkantet skjerm hele tiden. Abonnerer på Netflix og Disney Channel i tillegg. Vel, jeg lytter også mye på storytel app. Hjernen går i kortslutning noen ganger når den fylles med masse informasjon. Men det er min måte å flykte fra de vonde tankene og kroniske smerter.

Ja, jeg fikk endelig time til smerteklinniken…i juni. Huffa meg. Lang ventetiden. Kanskje jeg rekker å bli frisk for det?

Imens må jeg begynne hos fysioterapeut for vonde knær. Håper det er hjelp å få der så jeg slipper operasjon.

Har du eller skal ta coronavaksine?

Abonnerer du også på Netflix og mange andre?

Bruker du mye YouTube eller TV?

Gleder du deg til Påske?

Ha en fin dag:)

 

13 kommentarer
    1. Gratulerer med fin plassering også i dag.
      Ikke nøl, ta vaksinen!
      Fin strikkeveske. Den var skikkelig kjekk.
      Jeg skal ta vaksinen når jeg får tilbudet.
      Jeg ser nesten aldri på TV, YouTube eller Netflix.
      Ja jeg gleder meg til påske! Da drar vi på hytta på fjellet. Den med utedo langt nede i lia.
      Ha en fin dag du og!

      1. Tusen takk. Så artig å se navnet mitt i den rekken.
        Ja, artig med vesken.. jeg kan ta med til verandaen også når det blir varmere:)

    2. Så flink du er. Ja, er man sykmeldt, er det så viktig å lage seg fine øyeblikk i løpet av dagen. Den boken din kommer du til å ha glede av, for det er fint å lese en bønn når man ikke orker annet. Ønsker deg lykke til med kroppen, og håper det går fort over. Ha en fin dag 🙂

    3. Gratulere med kjempeflott plassering, og det unner jeg deg <3 🙂 Du er så flink 🙂

      Her i Trondheim blir det vel vaksinering mot sommeren vil jeg tro.

      Håper det går bra med vaksinen! Lykke, lykke til <3 🙂

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    4. Ja, jeg skal ta vaksinen – når det en gang blir min tur 🙂 jeg ser ikke mye på tv, er nok aller mest ute! Gleder meg veldig til påske – håper det er mulig å dra på tur med bobilen da! Klem <3

      1. Ja , turene dine er så herlig. Det er det beste egentlig man kan gjøre:)
        Lykke til videre. Gleder.meg å se hvor ferden går hen hos deg i påske:)

    5. hvordan var det å ta vaksinen ,har du fått noen reaksjon etterpå ? er nok lenge før jeg får tilbudet,men kommer nok til å takke ja .
      Den strikkevesken likte eg ,må se etter en slik jeg også :=) ser litt på vanlig tv på morgenen ,men ikke ellers på dagtid,har parabol vi :=)og ja det blir godt med påske ,da får jo mannen min noen dager fri og det liker jeg

    6. Jeg har nettopp tatt vaksinen nå. Venter om det blir en reaksjon. Håper det ikke blir noe bivirkninger.
      Ja, strikkeveske likte jeg også:)
      Får besøk av min yngste datter i Påsken og jeg gleder meg:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg