Date with hubby

I skrivende stund var det fortsatt mørk ute. Jeg har ventet forgjeves på Ole Lukkøye i natt. Han sviktet. Så jeg skriver noen ord isteden før jeg begynner å ta fatt på dagen. Vi får se om jeg makter å gjøre noe i dag. Har egentlig en plan å gjøre litt rengjøring i dag. Men en søvnløs kjerring er vel ikke mye stas i. Hvis ikke …da blir det sofadag igjen.

I går derimot hvor jeg sov godt den natten og det var fint vær i tillegg, gikk mannen min  jeg en tur ute.

Bildet utenfor vinduet.

Vi kjørte til et sted som heter Rusaset vatn. Og her er vi.

Fint vintervær

Og vi gikk og gikk

Vatnet var frozen.

Selfie:)

I just follow the leader

Tilbake til bilen. Runden var i underkant av 3 km. Turtelduene var helt ferdig, men godt var det for kroppen.

Og etter turen laget jeg denne kylling gryte/ suppe til middag. Besto av kyllinglår, vann, buljong, hvitløk, løk, ingefær, fiskesaus, chili, salt, rukkolla og papaya som er kjøpt fra en Asia butikk.

Papaya er grønn når det er ikke moden og kan brukes som grønnsaker. Den blir gyllen når den modnes og spiser som frukt. Her er den ferdig middagen. Spiste at åt ris.

Dagen i går var en fin dag.

Dagen i dag må jeg finne smågleder.

Ha en fin dag til deg.

10 kommentarer

Siste innlegg