De vakre ting!

Hei, god morgen til deg. En ny dag til å utforske uansett hvordan vi har det.  Yey! 

Det finnes fortsatt ting som er vakkert selv om de fleste dagene,  regner det og det er vinter. Og å se på dem hjelper til slik at jeg ikke ser mørk på alt når elendigheten i kroppen ville ikke slippe taket. 

Tårene har vært en del av min hverdag lenge nå, men også glede for de små tingene jeg klarer fortsatt å gjøre og oppleve.  

Jeg savner mye av jobben min som jeg ikke kan gjøre lenger fordi jeg føler meg som en pasient selv som bare så vidt klarer å bevege kroppen på grunn av smerter og utmattelser. Det ville bli en latterlig situasjon hvis jeg ankommer sykehjemmet som er pasient. Eller at jeg sliter ut mannen min slik at han bli syk selv. Og det håper jeg ikke.  Men jeg håper fortsatt for bedre tider. 

 

Dalai Lama sitat minner meg om hensikten med våre liv:

“The purpose of our lives is to be HAPPY!”

Ønsker deg en lykkelig dag!

14 kommentarer

Siste innlegg