Det ble ikke fisketur

God morgen til deg fra Happy home. I dag skinner også sola, men minus grader. Man blir likevel bedre i humør selv om kroppen har null styrke.

I går som jeg hadde nevnt i forrige innlegg at vi har planlagt fisketur, men det blåste på sjøen. Så etter middagen vår som var kokt oksehale med masse grønnsaker kjørte jeg og min mann isteden en tur.

Middagen

 

Vi blir belønnet med fine motiver. Vi så masse svaner.

Og rådyr

Fint utsikt litt på toppen. Jeg slet og fikk vondt i brystet og ryggen, på vei opp men jeg fikk det til. Det var bare en liten oppover bakke.

Jeg presset kroppen min som har lite energi fordi jeg må ha frisk luft. Godt å komme hjem etterpå og hvile:)

Takknemlig likevel for turen.

I dag håper jeg blir bedre på ettermiddagen slik at jeg kan dra til søndagsmøte:)

Hva skal du gjøre i dag?

13 kommentarer
    1. Så fine bilder fra turen deres 🥰 Våren er i anmarsj, men det er fortsatt ganske kaldt om natten også her hos meg. Jeg skal ikke gjøre så mye i dag, bare sitte å slappe av ute på balkongen i sola med en bok eller strikketøy. Ønsker deg en fortsatt fin søndag, klem 🤗

    2. Så flotte bilder fra turen din🤩
      Man angrer aldri en tur man har gått heter det, men underveis kan man jammen angre når formen ikke er god.
      Jeg har brukt dagen på jobb i dag.
      Nyt Palmesøndagskvelden!🤗

      1. Tusen takk! Ja, det er artig med disse villdyrene særlig jeg ser dem sjelden. Jeg følte meg bedre og kunne dra til søndagsmøte:)

    3. Mange fine utsiktsbilder, og de svanebildene var spesielle 🙂 Jeg gikk opp en knøttliten bakke i dag, og jeg har visst kondis som en 80-åring… Pust – pes!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg