En lang dag!

Vel, dagen er ikke ferdig ennå, men jeg skal snakke om gårsdagen som jeg synes var veldig lang ettersom jeg sov bare få timer om natta. Prøvde å få litt søvn på formiddagen, men fikk ikke det til. Jeg var for oppspilt fordi jeg skulle til sykehus for å ta CT.

Ettersom jeg var veldig svimmel kunne jeg ikke kjøre selv og fikk derfor egen transport gjennom Pasient Reiser og ble hentet av bil 12.10.

Jeg var alene passasjer i taxien som jeg syntes var greit for jeg hadde ikke hjerne til å prate mye med folk. Pratet litt med sjåføren da for høflighet skyld.

Fine høstfarger på vei til sykehus.

Ankommet sykehuset kvart på 2 og fikk kontrast væske å drikke før undersøkelsen 16.35.

En kvalmende drikke, men det gikk bra. Skulle også faste 4 timer før undersøkelsen.

Lang ventetid derfor var det greit å kunne se på Netflix gjennom min telefon.

Så denne serien.

Serien fikk meg til både le og gråte og det var også en tankevekkende serie. Vakkert.

Min datter på Filippinene så den før meg og laget sitat fra filmen.

Da jeg kom hjem I sju tiden var det bare å finne matrester til å fylle min sultende mage.

Skulle tro at jeg var sliten og trøtt at jeg ville klare å sove med en gang, men sovnet før etter klokka 2 i natt og våknet i femtiden. Ikke mye søvn heller. Kanskje jeg skal tilkalle meg selv ” den søvnløse kjerring.”

Dagens ord passer til meg tror jeg.

Og nå må jeg fortsette med dagens husvask i sakte tempo. Sjømannen kommer hjem kommende tirsdag og han må få slippe å vaske hus første dag han er hjemme:)

Imens må han jobbe. Bilde fra min sjømann.

Vel, det var min ” lang dag.”

Jeg får vel prøve å lage en god dag i dag til tross.

Avslutter med denne. Lånt fra Instagram.

Ha fortsatt en fin dag!

8 kommentarer
    1. ja slike dager er lange ,og kontrastveske er ikke noe godt å få ned ,jeg har gjort det men jeg slet med det,håper det ikke er noe gale på bildene ,att svimmelheten har en ufarlig grunn som går vekk av seg selv :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg