Endelig Las Casas

I mine forrige innleggene hadde jeg nevnt at vi skulle til Las Casas i Bataan. 3 timer kjøring fra Manila.

Jeg følte meg litt bedre på  lørdag, derfor ble jeg med på turen. Vi dro hjemmefra halv fem om morgenen og stoppet på Jollibee for å spise frokost.

Og endelig halv åtte tiden var vi fremme. Min sønn har sjuseters bil. Så det var plass for oss alle.

Jeepney ( bak oss) er et transport hvor vi som gjestene ble fraktet rundt omkring i området.

Ettersom vi ikke kunne sjekke inn på rommet før klokka 2, brukte vi tiden til sightseeing og fotografering

Gateselger av “taho” laget fra soya med sagogryn og sirup. Vi kjøpte et beger hver:)

Bilder videre. Jul her også

Svømmebasseng

Men jeg benyttet denne badestrand isteden. Det var masse bølger og det var vanskelig å svømme. Bra sikkert for surfere.

Da  vi ble slitne og sultne alle sammen dro vi til “Bahay Maria”  og spiste lunsj

Maten vi bestilte

Litt før klokka to fikk vi sjekket inn. Rommene ligger i andre etasje. Trappen i gammel spansk stil

Rommene var store og har store bad. Det eneste jeg ikke liker er at det ikke var vinduet. Vi kunne åpne veranda døra, men vi gjorde ikke for rommet har air condition. Undommene har andre rom for seg selv og jeg sov på dette rommet sammen med min sønn, hans kona og minste barnebarn.

Etter hvilen skulle vi igjen gå en tur for å se på solnedgangen, med det regnet mye, så vi gikk ikke ut før om kvelden.

Deler bilder i neste innlegg.

Har du hatt en fin lørdag?

 

8 kommentarer

Siste innlegg