Engler på jord!

Etter en trist blogginnlegg i går ” Hjemkosten og ambulansen” , legger jeg ut et gledespunkt i min hverdag.

Ettersom jeg har savnet de eldre fordi jeg har vært borte i seks uker, dro jeg likevel til aktivitetssenter for å jobbe frivillig i går.  Vi skulle servere julemiddag og jeg tok med meg en del adventspynt for å dekorere bordene. En annen frivillig hadde med seg julestjerner. Og det ble veldig koselig bord for de eldre.

Og her er vi:)

Julemiddagen.

Etter middagen ble det bingo. Vi fikk bingopremier fra “Europris” til stor glede for de eldre. Det finnes engler på jord altså:)

Og selv om det var litt tøft for meg på grunn av  lite søvn, men jeg fikk mye glede å være sammen med dem. Det var gjensidig glede for de har savnet meg også:)  Og det var verdt alt:)

Og i dag jeg skal på julebord gjennom Fagforbundet:)

Har du møtt noen engler på jord i det siste?

12 kommentarer
    1. Koselig og fint med et julebord etter den ikke helt greie hjemkomsten 🥰 Nyrestein er smertefulle greier, og jeg håper mannen får ut steinene ganske raskt så han slipper smertene. Ønsker deg en fortsatt fin onsdag, klem 🤗

    2. Ja, det er det. Min mann venter på å tisse ut flere fordi han kjenner at det er mer..Håper på at han gjør det. Takk for titten:)

    3. Å så koselig! Flott bord og deilig mat! Og så koselig at det finnes engler….! Jeg har ikke møtt så mange sånne engler ennå, men jeg møtte barnebarnet mitt, lillegutt på 14 måneder, idag – og han er en gullig engel! God klem <3

    4. Dere må være engler på jord som jobber frivillig og sprer så mye glede for de som trenger det!🤗 håper det går bra med Mr Happy , må være veldig vondt! Håper han greier seg med smertestillende

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg