Fikk visum til Norge

For dere som har fulgt med meg har sikkert lest at jeg søkte turistvisum til Norge for mine to barnebarn som hadde mistet moren sin for en stund siden slik at at de kan feire jul sammen med meg i Norge. Og etter mye slit, hodepine og hel haug med papirer har dem endelig fått innvilget visum til Norge i desember. Og gjett om jeg og dem gleder seg.

Billettene er bestilt og vi reiser fra Filippinene i midten av desember for da har dem skolefri. Og jeg håper at de ikke oppstår mer problem etter hvert. Jeg har fortsatt sommerfugler i magen…. men nå er det i orden.

Jeg har vært her i Filippinene i snart to måneder nå. Den lengste opphold jeg hadde siden jeg reiste fra Filippinene for en del år siden. Og jeg er takknemlig for at jeg fikk mulighet til det og at kroniske sykdommen min har ikke forverret seg hittil under oppholdet. Jeg har hatt mange hyggelig stunder med familien min her og det er verdt alt.

Det blir vel en stor overgang når vi ankommer til Norge fordi det er vinterstid. Allikevel, det blir spennende tenker jeg for mine to barnebarna.

Har du begynt med juleforberedelser?

27 kommentarer

Siste innlegg