Fint vær og 30-årsdagsfeiring

Søndagsmorgen. Fikk kokt egg fra Hr. Happy til frokost. Tradisjon hos oss.

I natt var igjen en søvnløs natt. Vil ikke ta sovemedisin hverdag, så jeg lå våken i natt og bytte på å lese, lytte på lydbok, lukke øynene.  Jeg har akseptert at livet med fibromyalgi er slik. Heldigvis er ikke alle netter er likens.

Gårsdagen har det vært strålende. Det var så fint vær. Fikk gå tur på formiddagen ( Gårsdagens innlegg)

Og på ettermiddagen prøvde jeg å kamuflere alderdommen.

Jeg og Hr Happy ble invitert til 30-årsdagsfeiring av en venninne som bor på ei øy i nærheten.  Vi måtte ta ferja på vei ditt.

Nydelig utsikt på vei dit.

Det var så mange som var invitert fra fastlandet og ikke alle fikk være med på den ferja jeg og Hr. Happy tok. Heldigvis var det bare halv time til neste ferja skulle gå.

Det var kanskje mer enn 60 besøkene og det var mye mat som du kan se på bildene:)

Bursdagsbarnet:)

Noen av gjestene:)

Det var en hyggelig feiring:)

Formiddagen min ble brukt til å chatte med familien på Filippinene.

Snart tar jeg en dusj for å være med på søndagsmøte. Håper ikke jeg sovner midt i preken.

Hva slags planer har du i dag?

 

5 kommentarer
    1. Så mye god mat 🙂 Deilig 🙂 Koselig med feiring da. Du har kamuflert alderdommen godt i alle fall, for du ser ut som ei ungjente 🙂

    2. Mye digg her da!! Mine planer? Jeg kan ikke fortelle enda, redd for å jinxe det, men etterhvert kommer det i bloggen. Ha en fin søndag da Ligaya 🥰🐰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg