Flytter fra hus til hus

Ja, der nærmer seg jul virkelig.

I skrivende stund bor jeg nå igjen hos mine to barnebarn  som skulle bli med meg til Norge om en uke for julferie. Har bodd hos min sønn og hans familie en uke etter å ha bodd igjen hos min datter i tre uker. Så, jeg har ikke gjort noe annet enn å flytte at og frem. Vel, jeg koser meg sammen med familien og det går jo bra.

Ettersom det er en uke igjen før avreise har vi begynt å pakke kofferten. Det blir tre kofferter å pakke pluss handcarry.

Har vært på et shoppingsenter og handlet vøtter, luer, skjerf og varm undertøy for mine to barnebarn slik at de ikke fryse i hjel når vi ankommer Norge fordi etter flyturen,vi skal ta toget og hurtigbåt før vi endelig er hjemme.

Ellers har jeg begynt med min daglig turer med hunden deres. Vi var  innom en “pet shop”  i går for å kjøpe medisin for insektene som suger blod i hunden. Det heter ” tick ” på engelsk. Ligner flått i Norge.

Har også vært på butikken, handlet og etterpå laget mat.

Klokka er bare 3 om natten her. Men jeg våknet og merket at jeg har veldig vondt i halsen og i hele kroppen. Også jeg skjelver litt.  Har begynt å tenke at kanskje jeg ble smittet av covid virus? Håper ikke. Heldigvis, har jeg med meg fishermans friend fra  Norge for halsen og paracet. Det hjelper litt. Jeg har ikke feber så langt så håper at jeg ikke bli verre. Vi skal nemlig kjøre en tur med familie til Las Casas på lørdag. Og det bli kjedelig å ikke kunne være med.

Lånt bilder av Las Casas fra internet.

Jeg får ikke kopiere og lime inn linker når jeg bare bruker mobil telefon til blogging. Pcen har tatt farvel etter at den falt ned på gulvet etter at jeg snublet i ledningen. Huffa meg. Må vel kjøpe ny pc etter nytt år. Håper det blir tilbud:)

Har du mye å gjøre nå for tiden?

 

11 kommentarer
    1. Håper du blir bedre fort så du får blitt med på turen 😘 Det ser virkelig flott ut der.
      Jeg har masse å gjøre , men har ingen planer om å stresse med noe her hjemme. Det blir som det blir.

    2. Flotte bilder, du får kose deg og bli fort frisk..
      Greit å bo litt forskjellige steder når du først er på tur…Natta…klem…

    3. Ja, lurt å kjøpe varmt tøy, kaldt her hjemme de fleste steder nå… Og mye influensa. Kanskje like godt å bli ferdig med det mens du er der. Tipper du har fått feber nå…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg