Fråtser i mat?

Skal man gjøre det når man er på ferie?

Dagen etter på Bellevue Resort ble det servert frokost inne hotellet. Kveldsmaten ble det servert ute da de hadde ildshow.

Heldigvis var det også sunt mat. Salatbar

For de som er glad i smørbrød eller små pizza

Typisk filippinsk mat. Fritert små tørrfisk og vårrull. Midt i blinken for meg:)

Pølser ala Filippinsk

Bacon og en annen type pølser  og ris muffins

Varm mat

Ulike typer brdø og kaffebrød

Kjøttrett

Hotcakes og søte kaker 

Og kokken som lager omelett for dem som vil ha:)

Ulike typer riskaker

Og min tallerken. Stor forskjell enn min vanlig frokost som består av en brødskiva 🙂 Men i ferien har man lov å kose seg med mat:)

Spiser du litt mer under ferie?

8 kommentarer
    1. Mmm så nye godt. Ja man må fråtse litt på ferie men spise opp det man tar på tallerken. Ellers må jeg svare ja. Jeg spiser mer på ferie. Det er noe med å gå til bordet og slippe lage mat selv og da er det jo så mye man vil smake på…

    2. Litt av en buffé ja, og har man lyst til å smake på alt tror jeg du skal bli veldig mett 😉
      Nå har jeg lest meg opp en del på innlegg hos deg. Er en evighet siden jeg har lest blogger, så jeg må ta en kommentar her nå, så skal jeg prøve å holde meg mer oppdater etterhvert 😉
      Mange fine bilder, og mye god mat. Ser ut til at du har det veldig fint. Sikkert godt å være sammen med familien <3
      God lørdag, og god klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg