Gamla danset Zumba

Det var midt på natten og jeg våknet og måtte på WC. Utenfor soveromsdøren sover Zimon ( eldste barnebarna i huset)på en sovesofa. Jeg gikk forbi han i stillhet og håpet at han ikke våknet.

Sovnet kom ikke tilbake etter turen til WC så jeg leste noen andakter, blogginnlegg og laget selv et blogginnlegg.

Da klokka var fem…våknet Zyrish…den andre barnebarnet i huset. Jeg sa: “Vil du bli meg til et annet park i nærheten? (Ikke den sanne parken jeg besøkte forrige innlegg) Vi tar med oss Machu ( hunden i huset) .” Zyrish smilte. Jeg sa at  jeg har ikke vært der og ville se. Zimon, broren sov ennå og derfor jeg har ikke spurt.

Da klokka var seks, dro vi avgårde. Sola skinte allerede som fikk oss til å svette før turen har begynt.

Her er inngangan til parken.

Vi tok transportasjonsmiddel på vei dit. “Two jeepney ride” ( offentlige transport middel)  og med hunden på fanget. Det koster 12 pesos hver. Hunden var gratis:) Han var rolig og ville være med på alt.

På vei inn til parken

Det var allerede mange folk. Morgen trim

Inne parken

Trim

Og gamla (jeg) ble med på Zumba i parken. Tilbud for alle. Herlig. Jeg tenkte…de har også mye gøy her på Filippinene:)

De fleste deltakere var seniorer akkurat som meg:)

Det var gårsdagens. I dag våknet jeg i tretiden…og slik er liver mitt på Filippinene. Jeg blir her til desember…venter på at barnebarna får visum til Norge slik at de kunne feire jul sammen med meg.

7 kommentarer
    1. For en flott park – med mange aktiviteter! Det er jammen flere steder å besøke og trimme der du er! Tidlig oppe om morran alle sammen også! Det blir hyggelig å få med barnebarna hjem til jul – spennende! Klem <3

    2. Så artig at du danset zumba i parken! 😀 Ser ut som det er muligheter for mange aktiviteter og mye å se der ellers også 🙂 Kos deg videre på Filippinene med familien din! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg