Go home dere idioter!

Jeg hadde skrevet en gang et innlegg med tittelen: UTLENDINGER! SNYLTERE?  I dag kom det en kommentar fra en som ha fått nok av utlendinger.

Vedkommende skrev slik:

Og når skal du reise hjem? Nå har du vært på ferie i Norge veldig lenge. Ferien din i Norge er lengre enn enn alle feriene jeg har hatt til sammen. Så jeg vil gjerne vite når du skal hjem? Og jeg er nødt til å spørre deg om noe, nå klager dere utlendinger hver eneste dag på at Norge er hvitt. Dere sier det er for hvitt her. Så jeg vil vite hva dere idioter forventet? Dere reiste til Skandinavia, det hviteste og mest homogene området i verden. Slik har det vært i 1000 år minst. Så hva forventet dere? Og hvor dum er det mulig å bli? Hva slags idioter reiser til verdens hviteste land og klager på at det det er hvitt der? Og forresten, jeg så Norge før dere kom hit. Og alt fungerte perfekt. Så kom dere hit og nå er Norge en søppeldynge. Er det en tilfeldighet? Alt gikk tilfeldigvis til helvete i samme øyeblikk som dere løy dere inn i landet for å snylte på NAV? Dere måtte rømme fra deres egne land fordi dere har ødelagt dem fullstendig. Også kommer dere til Norge for å få hjelp også ødelegger dere Norge også? Dere er jo idioter. Dere er de dummeste krekene jeg har hatt nok uflaks til å møte? Og nå vil dere har respekt av nordmenn i Norge? Glem det idioter, dere kan dra rett til helvete. Jeg avskyr dere og alt dere står for. Dere får aldri respekt her, kun hat og problemer. Dere får det dere ber om. Nordmenn er veldig snille men til og med vi har grenser. Dere er frekke, kravstore, høylytte, selvgode og dere snylter. Derfor kan dere dra til helvete alle sammen.

Jeg synes synd på denne personen som har mye hat innvendig. Jeg skjønner jo at det er mange utlendinger som oppfører som han beskriver, men man kan ikke kjøre alle under samme  kam. 

Jeg kan jo bare svare til vedkommende at jeg har ikke tenkt å dra hjem. For jeg har tenkt å bli i Norge og at han eller hun kan ikke gjøre noe med det uansett hva han/hun skriver til meg. Jeg elsker Norges land, nordmenn og jobben min. Og selv om denne personen hater meg, så er det veldig mange som er glad i meg. Så, beklager å skuffe deg. Du må nok slite med meg resten av ditt liv.🥰

26 kommentarer
    1. Drit i slike idioter.
      Du jobber og betaler skatt, kanskje er du og norsk statsborger. Dette er landet ditt. Vi er glad for at du er her. Du bidrar med gleder for de eldre der du arbeider, et viktig samfunnsoppdrag. Vi trenger slike som deg.

    2. Jøss! Snakk om være dum! Håper du ikke bryr deg om sånt! Tullinger fins overalt. Dette var kanskje ikke så pent skrevet, men noen ganger er det lov å reagere 😡 Ønsker deg en fin dag videre 🌻

      1. Ja, det er andre gangen vedkommende hadde skrevet slike kommentar til meg. Første gangen, fikk jeg sjokk. Men nå, jeg bryr meg ikke. Den personen har kanskje bare negative opplevelser med utlendinger.
        Jeg vet at jeg snylter ikke i Norge for jeg jobber:)

    3. Det var da veldig kraftig. Jeg må si at jeg ikke får slike kommentarer. Kanskje fordi at jeg er blond og ligner norske folk? Eller jeg ikke posisjonerer meg nok som utlending? Det å dra hjem det hørte jeg mange ganger. Hvor skal jeg dra da? Norge er jo blitt mitt hjem 🙁

    4. Her er det jo åpenbart kunnskapshull, for å si det sånn. Å sende dette her til deg, er overhodet ikke greit, for her treffer han heller ikke de han tar sikte på..
      Dette er jo uansett ikke måten å gå frem på, for å si det sånn, men om det vedkommende gjør ikke kan forsvares, så ligger iallfall forklaringen i at det unektelig er enkelte innvandrergrupper hvor en uhørt stor andel ikke har annet enn forakt for det land og det folk (deg inkludert) som har tatt de imot. Fra myndigheters hold, så enten unngår de å vedkjenne seg dette, eller så forbys folk å gi uttrykk for sin motstand mot å ta inn folk fra disse områdene, det være seg ved hjelp av skrevne eller uskrevne lover.
      Problemet med å forhindre et syn som, enten en liker det eller ei, favner såpass bredt i befolkningen å komme til orde, er at det ikke forsvinner selv om en bruker aldri så mange hersketeknikker eller vedtar aldri så mange lover. -Det gjør det bare verre! – Og så vokser frustrasjonen til den sprekker, -hvilket gjerne gir seg utslag i irrasjonelle handlinger som å sende deg et brev med klare hentydninger om at du er en ‘snylter, osv, osv.
      Her må en også legge til at de politisk korrekte rammer/uskrevne regler tillater vannvittig mye mer i hht å stille spørsmål rundt- så vel som å kritisere fremmedkulturelle grupperinger av folk med annet etnisk opphav enn det nord-europeiske. Det gjør at mange av utenlandsk opprinnelse ikke merker stort av denne kneblingen før de eventuelt får oppleve det fra vår side av gjerdet, for å si det sånn, i tillegg til at det for etniske nordmenn føles som forskjellsbehandling..
      Kort fortalt, er dette brevet et totalt malplassert uttrykk for frustrasjon. Forhåpentlig hjalp dette til at du forstår hva som er greia her, og dermed kan la dette prelle av uten å forsure dagen, for å si det sånn (hehe) 😉

      1. Ja, det finnes slike folk og det er synd. Men jeg skjønner også at noen kan føle seg slik. Men det er ikke rett å skrive slike ord til meg eller andre utlendinger som meg. Heldigvis er mesteparten av nordmenn snille folk:)
        Takk for at du leste:)

    5. Huff! Kjenner jeg blir sint og lei meg på slike folk. Føler virkelig med deg ❤❤❤ De mangler kunnskap og forståelse. Hadde håpet at vi hadde kommet lengre i 2021!

      Dette er langt fra i orden! Føler virkelig med deg, og støtter deg ❤❤❤

      Ønsker deg en kjempefin onsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    6. Dessverre finnes det slike personer, slike holdninger i vårt land. Jeg har prøvd, men makter ikke skjønne hvorfor og hvordan det er mulig. Hva er det i livet til slike mennesker, som skaper grobunn for et slikt grunnløst hat. Jeg klarer ikke engang bli skikkelig sint. Når hat avler hat, er det fare på ferde. Da har hatet vunnet, og det vil vi slett ikke. Lokalavisa har en serie artikler på gang nå. «Folkevandringa». Den omtaler og intervjuer folk som har flyttet til distriktet. Idag var det et tosiders innlegg om en familie fra Sudan. Utrolig flott å lese alle hjertevarme kommentarene på Facebook. 💕 Det er slike kommentarer du skal ha og fortjener. Glem aldri det. 🥰

    7. Slik er livet. Består av de gode og onde. Jeg vil be for vedkommende til å ha et godt liv slik at den personen vil ikke leve i hatet.

      1. Ja, det var ikke det, men folk har jo lov å utrykke sin mening selv om.jeg ikke er enig.
        Takk for titten og en god kveld til deg også:)

    8. Herlighet sier jeg bare. 😳
      Dette må du bare ikke bry deg om. Og som du skriver, neste gang går det rett i søppelposten.

      Flott bilde av deg! 🙂❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg