Happy er elendig

God morgen.  Jeg har egentlig en del planer i dag blant annet å dra til Sentrumskirken for søndagsmøte. Siste dagen jeg kunne være med på møte før avreisen til Filippinene.  Har til og med heklet en ny kjole som skulle brukes til søndagsmøte.

Men da jeg våknet i dag etter nesten søvnløs natt, var jeg så elendig.  Så da er det bare å ta sterk smertestillende medisiner og varme opp sofaen.  Heldigvis er det sol hos oss og jeg kunne forflytte meg til hagestuen. Vår lille hytta på verandaen:)

Ellers i går hadde jeg en fin dag. På ettermiddagen var jeg hos venner som øvde på sangene de skulle synge til søndagsmøte. Og der var det mye mat også.

Og jeg som spiste moussaka før jeg dro til møte. Vår lunsj/ middag.

Kjøpte bare ferdig oppskrift og fulgte fremgansmåten:)

Spiste salat at åt.

Og det var fin solnedgang før jeg la meg.

Vel, selv om jeg føler meg så elendig,  har jeg bestemt at jeg kunne gjøre litt som å skrive et blogginnlegg eller to. Det er noe jeg kan alltid gjøre uansett hvor små det er.

Hos yngste datter i Oslo var det bare bra.  Team building på arbeid. De koset seg med Indisk mat.

Med dette ønsker jeg deg en fin dag. Takk for titten.

Hva slags planer har du  i dag?

 

12 kommentarer

Siste innlegg