Har du servert tannkrem til meg?

I går, laget jeg en deilig middag til meg og mannen i huset. Jeg var stolt til å servere han maten, men etter å ha smakt på dressingen, spurte han om har brukt tannkrem.

Ideen til middagen fant jeg her, men jeg har ikke skåret kjøtt og poteter i små biter ettersom jeg har vonde ledd. Men dressingen inneholder mynte som forårsaket tannkrem smaken. Da sa jeg til min mann at det  blir friskt pust da etter vi er ferdig med middagen:)

Ellers kjøpte jeg denne i går for å hvile føttene på

Og nydelig november kaktus i ulike farger. Håper den overlever til jul.

Kjøpte også en pc bord som jeg skal ha på et annet rom slik at jeg kan chatte  med familie og venner uforstyrret. Vi har bare en stue og både jeg og mannen min trenger  litt privat liv.

Han hjalp meg med monteringen. Snill mann:)

Her er det nye pc bordet. Den er ikke så dyrt. Betalte kr.450 for det.

Liker du mynte som krydder?

Har du ditt eget rom for ditt eget bruk?

12 kommentarer
    1. Haha, ikke dumt med litt frisk pust 😉 Jeg har ikke brukt mynte i mat, bare prøvd det i drinker. Kanskje det er godt i smoothie? Veldig greit med eget chatterom, da 😉

    2. Hehe! Morsomt! Nå har jeg akkurat lest om myntegele og lurer på om jeg burde prøve meg på det. Har massevis av mynte i hagen og det er jo begrenset hvor mye drinker det går! Dessuten er jeg ikke så glad i myntete…. Dressing derimot, spesielt til gyros, syns jeg er godt!

    3. Fint pc-bord – ser ut til å være “broren” til mitt skrivebord. Kjøpt på Jysk?? Hihi, tøft med tannkrem-smak da……. Jeg har jo bare egne rom her jeg, men jeg lagde meg et eget “kontor” i fjor høst! Klem <3

    4. He he. Artig å finne broren til min pc bord. Ja, det var kjøpt på jysk:)
      Ja, mannen min ville ikke mer av den sorten. Kun til tannkrem, men ikke til maten:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg