Høstlek: Husker

Dag 4 av Frodiths høstlek. Husker

 

I fjor fikk jeg besøk blant annet av sønnen min og familien hans. Og vi hadde en gammel husk som hang på kirkebærtre. Og mitt yngste barnebarn brukte det mye. Da fant Mr. Happy at han skal lage nytt for mitt yngste barnebarn.  Og det ble en ny huske.

Og Aerith ( yngste barnebarn) skrev hennes navn under,dato og takknemlighet til Mr. Happy:)

Hun brukte det mye da hun var her og hun sa at hun savner husken hennes.

Da jeg var på Filippinene i fjor var jeg på en park en morgen sammen med et av mine barnebarn og hennes hund Machu. Vi fant husker og benyttet det:)

Takknemlig for at jeg ser dem snart for jeg har begynt min reise.

Det regnet mye da jeg tok flyet fra der jeg bor til Gardermoen.

Tok flytoget til Oslo S ettersom jeg skal være litt hos min datter før avreisen til Filippinene på onsdag.

Kom frem uten store problemer

Ble hentet av min yngste datter og nå er jeg innlosjert hos henne.

Gjøremål i dag er det å hvile før avreisen og lage middag til meg og datteren.

Med dette ønsker jeg en fin dag:)

9 kommentarer
    1. Koselig at barnebarnet ditt fikk ny huske av Mr. Happy da hun var på besøk. 🙂
      Håper at resten av reisen din går som en drøm! Hvil når du kan, og kanskje har du støypropper/headset sånn at du kan skjerme deg for støy?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg