Kopiere fra andre blogg?

Tidligere innlegg: Marerittet fortsetter

Man skal jo egentlig ikke kopiere. Det rette ord må det være ” ble inspirert.”

Kjerringtanker blir inspirert å skrive innlegg fra hva andre bloggerne hadde skrevet.

Jeg denne gangen ble inspirert av oppskriftene fra ” Spisogspar”:

Mac and cheese. Jeg hadde ikke blomkål som skal være med i oppskriften, så jeg brukte bare brokkoli. Men den var likevel god.

og  Risotto med kylling. Min versjon

En annen gang skal jeg prøve meg med oppskriftene fra Morsmiddag:)

Og jeg ble også inspirert av andre bloggvenner som liker  å gå på tur blant annet:

Solliv

Utefriluft

og Mettejonsteinsdatter

Så i går ble det en liten tur på meg

Og å strikke rest garn som  “Strikkekjerring”

Det skal bli en genser en gang:)

Takk for alle bloggvenner som inspirerer:)

 

18 kommentarer

Siste innlegg