Livet er ikke over

Hvis noen ba deg å fortelle om din livshistorie, hva ville du ha sagt? 

I bloggverden har vi som regel noe nytt historie å fortelle en eller flere ganger om dagen. Fortelle historier i bilder er også en annen form for fortelling.

I mitt tilfelle, forsøker jeg det….helst solskinn historier eller livets opp og ned syklus. 

Dagens  bønn

Takk Gud for uansett hvordan min helsa ser ut nå, det er ikke over ennå. Jeg har fortsatt en historie å fortelle en dag. Faktisk det er noe nytt å fortelle hverdag hvis jeg bare åpne mine øyne for hverdags hendelser. Hverdags gaver og seirer uansett hvor små det måtte se ut.
Uansett om hva jeg har gjort eller ikke gjort, med Deg Gud kan jeg fortsatt seire over mange ting, har flere nye mennesker å møte, flere forandringer å gjøre og mer av Din godhet å oppleve.
Selv om jeg er ikke begeistret over det som skjer i mitt liv akkurat nå og det som skjer i hele verden, men takk Gud for at med Deg kommer jeg gjennom alt med seirer. En solskinn historie å fortelle en dag.
Herre, lede meg i retning av livshistorien jeg vil fortelle.
Takk for at jeg er i Kristus og derfor jeg er en ny skapning. Det gamle er forbi og alt er blitt nytt.
Jeg skal ikke lenger bli kalt den forlatte for du kom til meg. Du plantet en spire inne meg som er i ferd med å vokse slik at jeg kan blomstre og bære frukt. Jeg skal bli kalt lys for Du lyser gjennom meg.
Hjelp meg hverdag Far til å være ikledd det nye mennesket som er skapt av deg i den rettferdighet og hellighet som er av sannheten. I Jesu navn jeg ber. Amen

Ønsker deg et liv med sol-skinnende historier:)
 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg