Never give up!

Hei og hå fra Happy home. Håper du fikk sove godt i natt. Jeg gjorde det og det gjorde godt. Føler meg litt bedre i dag enn i går. Jeg har allerede fikk vasket stua, gang og kjøkken. Riktignok nok som en skilpadde…sakte men sikkert. Men for en lettelse å kunne utføre husvasken for det trengs:)

Ellers har jeg ikke så mye planer i dag. Minst mulig på mest mulig tid:)

I går var det enkelt middag for meg og Hr. Happy. Fiskekaker, ris og litt grønnsaker. Og han er på bedringens vei:)

I dag blir det vel vårruller laget av fisk og suppe i tillegg.

Legger ut noen sitater til inspirasjon:)

Har du noen gode planer i dag?

9 kommentarer
    1. Så godt å lese at du fikk en god natt, og orket å gjøre litt.
      Vi får gjøre det i slow motion, det viktigste er at vi får gjort det, ikke ikke når eller hvor raskt ☺️
      Vi fikk nettopp tlf hvor vi ble bedt bort på kaffe i formiddag til noen hyttevenner, så det skal vi i dag. Ellers har vi ryddet litt i hagen mens det var opphold.
      Godt at mannen din er på bedringens vei. Gode klemmer til dere, med ønske om god pinse 🥰

      1. Takk! Det er fint at det går opp og ned. At vi er ikke nedi hele tiden:)
        Koselig at dere fikk innbydelse til kaffe hos venner. Ja, det er best å rydde når det er opphold. Her er det bare regn:)
        Ha en fin dag og takk for titten:)

    2. Det er ikke tempoet på husvasken som bestemmer om det er god vask.
      Lukten og følelsen av rent hus er like god.
      Vårruller med fisk hørtes spennende ut. Hva serverer du sammen med det?

    3. Så bra at hr. Happy har fått komme hjem igjen fra sykehuset. Det må ha vært en nervepirrende tid, man blir ekstra redd når det er noe med hjertet…tenker du lager bedre og sunnere mat til han enn på sykehuset. Han er en heldig mann som har deg😀

      1. Ja, det var veldig skremmende. Jeg takker Gud for at han fikk et nytt liv igjen.
        Takk for titten Maiken og kommentar. Ha en fin Pinse:)

    4. Godt å ikke skulle noe av og til. I dag skal jeg ikke gjøre noe annet en å slappe av. Har vært å passet barnebarnet på litt over et år, i 5 dager, og i går hjalp jeg å flytte for noen. Så nå er kroppen fullstendig utladet, og må på lading.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg