Noe å tenke over!

Er du takknemlig?

Jeg er takknemlig for duften av nytraktet kaffe.

Takknemlig for advenslyset som lyser i mørket.

Takknemlig for at jeg kan skrive akkurat nå.

Takknemlig for sursild og hvitost som jeg spiste med brødskiva og en kopp ingefær te.

Takknemlig for skattekort som kom i dag.

Takknemlig for en god natt sovn og en ny dag i dag.

Takknemlig for oksygen som jeg puster inn.

Takknemlig for et nytt kalender vi fikk fra Toyota Bilveksted.

Hva er du takknemlig for i dag?

Hvem er lyset i ditt liv?

Familie, venner, materielle goder, jobben eller Gud?

For min del, det må være Gud som er opphavet av lyset og som har velsignet meg med alt de andre.

Hva er fullkommen glede for deg?

Fullkommen glede for meg er å kunne fungere godt i hverdagen. God helse og økonømi, har familie rundt meg og et liv levd i troen til Gud. Men man kan jo ikke ha både pose og sekk!

 

Vil man blir lykkelig hvis man får mer venner?

I disse tider har man så mange venner gjennom media, men man er heldig hvis man har ekte venner som en hånd i hanske.

Funderer du på disse tingene?

Ønsker deg en fin dag!

6 kommentarer
    1. I dag er jeg takknemlig for at jeg fortsatt er feberfri ♥
      Lyset i mitt liv er mine barn. Uten dem hadde jeg ikke vært på denne planeten lenger.
      Fullkommen glede er når alle er friske og raske.
      Det er en glede å ha mange venner, men den største gleden er å ha venner man kan stole på og dele alt med ♥
      Jeg ønsker deg en nydelig dag ♥

      1. God morgen Eva. Tusen takk for at du har svart på spørsmålene. Ønsker deg fortsatt god bedring og sender en varm og god klem til deg:)

    2. Så sant så sant! Vi har mye å være takknemlige over! Jeg er takknemlig for jobben min, prinsessa mi og at jeg har fått opp pc på hjemmekontoret sånn i tilfelle karantene-greier noen gang….! Og så er jeg takknemlig for at det snart er jul og noen etterlengtede fridager før årsoppgjøret setter inn! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg