Oh Christmas tree, Oh Christmas tree

Her på Filippinene kryr det av juletre overalt. Og jeg koset som et barn å ta bilder av dem, selfier eller sammen med familien:)

Jeg

Med min sønn og datter

Juletre i alle slags pynt og farger. Tenkt å kjøpe jultrepynt her og tar med hjem til Norge:)

Jeg fant en julekrybbe

Girlander

Og sjokolader:)

Lunsj med barn og barnebarn er et must

Vi spiste filippinsk mat

Barnebarna dro til Arcade etter lunsj. Der var det ulike spill

Sing along

Det er kos å se hvordan mine barnebarn koser seg. Og jeg er takknemlig for opplevelsen.

Har du begynt å tenke på julepynt?

6 kommentarer
    1. Ååå – her var det mye forskjellig lekkert! Jeg har ikke sett så mye julepynt ennå, men eeeelsker å pynte, og det blir nok noe nytt i år også, tenker jeg! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg