Prøver igjen

Hei på deg!

Bildet over er tatt i Oslo da jeg sammen med en datter og hennes mann og barn tok båten på vei til Danmark i april.

En god sommer til deg. Jeg har vært fraværende lenge i bloggverden fordi jeg fikk problemer med det nye systemet i Word press og jeg ga opp. Men norsken min må finpusses og da må jeg prøve å skrive igjen et innlegg eller to.

Vet ikke heller hvordan jeg får se andre blogger som jeg fulgte med før. I tillegg er det ikke sikkert  noen vil lese dette inlegget heller. Jeg får denne bruke denne arenaen som min dagbok.

Dagbok sa jeg, men har jeg opplevd noe spennennde i dag? Jeg har ikke vært flink til å ta bilder i det siste etter at jeg tok fri i bloggverden. Men vi får se etterhvert.

Avslutter med en inspirerende ord:

Tro ikke mørket når lyset går ned i skumringens fang. Alltid er det på jorden et sted soloppgang.

Andre Bjerke.

Og dette er meg forrige måned.

 

3 kommentarer
    1. Kjempekoselig å se deg igjen på på bloggen 🙂 Du har vært savnet da 🙂 Synes du er kjempeflink å skrive jeg da.

      Det kan være vanskelig i begynnelsen med wp, men det går seg til etter hvert.

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Hei 🙂 Du ser oss på feeden på blogg.no forsiden. Og vi ser deg. I tillegg har vi en gruppe med gamle gjengen. Skal invitere deg inn 🙂 Vi i fra blogg -blokka 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg