Sagafossen og kirkegård

God aften til dere fra Happy home. Jeg har ikke fått tiden til å skrive et blogginnlegg for jeg har vært opptatt fra tidlig morgen med å chatte med familien på Filippinene og søndagsmøte som begynte klokka 11 i dag. Da jeg kom hjem var jeg så sliten at jeg sovnet på sofaen. Og når er jeg klar til å forsette med gårsdagen:)

Etter vi har vært på Martnan i går, kjørte vi litt rundt omkring og vi kjørte forbi denne fossen. ( Sagafossen) og jeg måtte bare ta bilder.

Jeg gikk sammen med en familie som var også på vei ditt og de skulke bade. Dem tåler kaldt vann sa de. Mannen i den familien sa til meg at alle som går ditt bader. Jeg sa at jeg skulle hente min mann først slik at noen kunne berge meg fordi jeg kunne ikke svømme:)

Vannet renner til denne elven

Brua over elven

Stedet er i nærheten av kirkegård hvor besteforeldre til Mr. Happy er begravd og vi dro ditt på besøk og  vannet graven med det samme.

Det er vakkert der. Det var plantet mye blomsterplanter ved inngangen.

Etter det dro vi til Mr Happys onkel som bor i nærheten:) Der er det ren Edens hage. Fortsetter i neste innlegg:)

Hvordan gikk dagen din?

 

 

13 kommentarer

Siste innlegg