Skulle feire St.Aften, men…

Det var planlagt at Mr.Happy og jeg skal tenne bål og grille for å feire St. Aften etter at tok opp båten vår for å klargjøre til rengjøring og maling. Og mens jeg ventet, syklet jeg en tur til nær området.

Det blåste veldig mye og det var tungt å sykle, men det var en fin tur allikevel:)

Her syklet jeg:)

Da jeg ankommet hjem var fortsatt Mr.Happy ikke ferdig med klargjøring av båten. Han fikk problem sa han da han kom hjem. Og han orket ikke å dra noen sted fordi han var veldig sliten. Da spiste han bare brødskiver og jeg gjorde det samme. Han la seg for å sove halv 9 tiden mens jeg så på en episode av en Koreansk serie jeg følger med. Etterpå sovnet jeg også.

Forresten jeg klarte å hekle ferdig en fargerik gryteklut:)

Kanskje vi griller i dag isteden:)

Har du feiret St. Aften i går?

6 kommentarer
    1. Ikke alltid det blir som vi tenker. Her spiste vi frossen pizza, enkelt og greit. Skal grille i morra vi.
      Jeg orket ingen feiring uansett 😉
      Forståelig at mannen din ble for sliten ❤️
      Fine bilder fra sykkelturen, og fin gryteklut 😀

    2. Her ble det også en helt vanlig fredag uten ekstra feiring av noe slag. Og jeg savnet ingenting 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg