Slik går dagene

Gårsdagen var jeg på besøk hos min søster. Hos henne er det kommet mye vårplanter

De kom flere damer. De skulle øve for søndagssangen i Sentrumkirke.

Min søster serverte litt mat

Og i dag serverte jeg middag sammen med andre frivillige damer på aktivitetssenter

Pølsegrateng og suppe

Og jeg i dag

De kom seniordansere og underholdt

Etter jobben fikk jeg servert  spaghetti fra Hr. Happy. Den var nydelig.

Desseten vår

Med vaniljesaus

Og i heklekrokken min i dag. Snart ferdig med et nytt par gryteklut av restgarn.

10 kommentarer
        1. Tusen takk for link! Jeg kikket på de ulike. Klarer ikke helt å bestemme meg 😀 Kanskje blir det et sett med ulik størrelser og farger!
          Det er akkurat slik jeg føler det når jeg hjelper til på norskundervisningen for de fremmedspråklige. Jeg blir veldig sliten og utmattet etterpå, men elsker å bidra med undervisningen. 🙂

    1. Flotte vårblomster.🌱🌸
      Mye god mat hos dere.🤩
      Gryteklutene blir kjempefine.🥰🧶
      Herlig med masse fine farger.😍

    2. Ja, veldig sliten, men det er godt å få gjøre det. Jeg elsker å være sammen med de eldre og jeg kan bare slappe av etter arbeid:)
      Heklekroken, det var min yngste datter som bestilt den for meg:) Jeg skal spørre henne hvor hun hadde kjøpt det:)
      Takk for titten:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg