Snill mann?

Jeg ønsket meg potetball i dag og selv om mannen min er ikke er begeistret over det, laget han kun for meg. Jeg ble rørt.🥰 Han spiste middagsrester.

Ønsket lasagne en dag og han laget en stor porsjon for oss:)

Holdt på å lage et juletre fra pappesken, og min mann malte pappeskene hvite for meg. Jeg er ikke helt ferdig med juletreet. Det tar tid å lage blomster fra gamle bøker.

Mannen støtter meg på alt jeg gjør.

Jeg laget juletre av dopapir. Han sa at det var pent:)

Han gjorde også  ærand for meg i dag. Hentet denne bønneboka som jeg fikk bokbinde på SAVA. Mine egne bønner, for jeg elsker å be:)

Jeg spurte om han kunne dra til Elkjøp i dag og kjøpe denne telefon som jeg skal gi til et av mine barnebarn på Filippinene. Og det gjorde han.

Synes du at jeg har en snill mann?

Hva med deg?

15 kommentarer

Siste innlegg