Sol og regn

VÆRET

I det siste har det vært både sol og regn. Og hver gang jeg ser solen, blir jeg glad.

 

Men ettersom det er ikke sol hverdag og jeg trenger å gå tur ute for å forbedre både kondis og psyken, gjorde jeg det en dag selv om det regnet.

Jeg oppsøkte skogen for å bli vernet for både regn og sol.

Noen bilder fra turen.

Jeg sov litt bedre i natt og jeg dro derfor innom jobb for å jobbe litt kontorjobb og rydding.  Har klart å jobbe ca. 2 timer.

Etterpå dro jeg til butikken til å handle matvarer for jeg manglet en del ting hjemme.

Jeg traff en venninne der og pratet med henne lite grann. Men jeg måtte kapitulere fordi  energilageret mitt er brukt opp og i tillegg var jeg veldig sulten. Er takknemlig likevel for at jeg fikk gjort noe i dag.

Nå er det bare blogging og sofakos.

Ønsker deg fortsatt en god dag:)

 

22 kommentarer

Siste innlegg