Som Tomsmatprat

Jeg føler meg som “Tomsmatprat” eller “Morsmiddag” som legger ut matinnlegg hverdag. Bare at jeg skriver ikke ” fremgansmåten” og det er ikke jeg som lager maten. Men kanskje noen blir interessert å se hva slags mat serveres her på Filippinene:)

Først noen bilder av familien. Her var jeg med sønnen og familien hans og min søster som jobber som frisør i Saudi Arabia. Hun er også på ferie på Filippinene.  Hun tok med seg  hennes to barnebarn til møte. Bildet ble tatt etter at vi har vært på søndagsmøte i menigheten.

Vi dro til Tong Yang for å spise lunsj/ middag etter møte. ” Eat all you can” og klokka var bare tolv om dagen:) Kunne sitte der i tre timer.

Meg og fem av mitt 6 barnebarn. Den sjette kunne ikke komme.

Noen bilder inne

Det bugner av ulike mat som grilles ved bordet pluss ulike pluss frukt, salater, drikker og desserter for ca 150 kr:)

Man klarer jo ikke å smake på alt. Og magen min den vokser etterhvert:)

Takk for titten og mer mat senere:)

12 kommentarer

Siste innlegg