Største pakken, dagens kos og påskepynt

I dag kom den største pakken jeg noensinne har fått i posten

Jeg bestilte nemlig to kofferter for den jeg hadde gikk i stykker og den andre sendte jeg med barnebarna til Filippinene.

Jeg må være alltid forberedt i tilfelle jeg må plutselig reise

Og med det samme jeg og minn mann var ute, kjørte vi en tur til hønseri for å kjøpe to brett med egg:) Må være klar til påske.

Vi bevilget oss med to wienerbrød etter kjøreturen selv om det er ikke helg.

I går kjøpte jeg påskeblomster.

Og pynte litt til påske. Ikke mye kylling, men den egentlig grunnen til påske.

Og her på stuebordet. Jeg pynter ikke mye til påske.

Har du begynt å pynte til påske?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg