Tur til kirkegård og moloen

Jeg har planlagt lenge å besøke graven til min søster og svigerforeldre i juletiden og ta med mine to barnebarna slik at de kan også se gravene. Og en dag gjorde vi det da sola begynte å vise litt. 

Mine to barnebarna ville posere  seg ved siden av vår nye bil. Min mann bestilte den i mai måned, men den kom nå i desember. Julegave i rød pakning:) 

Jeg var litt redd å kjøre den til å begynne med siden jeg hadde ikke kjørt bil for nesten 3 måned og særlig i glatte føre, men det gikk bra. 

Etter kirkegård kjørte vi til moloen på Uthaug slik at de fikk se seg rundt og forevige øyeblikk.

Det var isende glatt derfor vi gikk ikke hele moloen

Mens vi var der kom da et helikopter å bare snurre rundt over oss. Vi lurte på på de var ute etter oss:)

Men det dro avgårde etter en stund

Mer bilder

Takk for titten og nå er det snart jul og derfor god jul til deg:)

Tør du å gå tur når det er glatt?

Forrige innlegg: Første skituren

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg