Våger du?

En herlig morgen til deg. Dagene flyr av gårde og nå er det torsdag allerede.

Er du den den av sammen typen som liker å lese sitater? Jeg er en slik type på grunn av sitatene får hjernen min til å tenke i sving.

Dagens sitat fikk meg til å tenke at så lenge vi er er der for hverandre, kan vi våge å gjøre mye. Våge å drømme, våge å stå på, våge ta utfordringer med strake arm osv.

I mitt tilfelle, når jeg vet at Gud går sammen med meg…trenger jeg ikke å være redd for fremtiden.

Er det slik når vi kommer overalt? Blir det glede eller blir det ubehageligheter?

Kanskje vi tror at vi ikke kan utrette mye, men….

Så slik kan vi gjøre

Betyr hvile og kos for meg

Hvis du har en bagasje som er for tung å være, da bør du legge det bort slik at du kan lettere ferdes i fremtiden. Hat…sinne…ikke klarer å tilgi…skadelig forhold

Siste sitat …livene vår …det er som regnbuer av mange farger:)

Ellers dagen min i går gikk jo bra til tross. ( gårsdagens innlegg)

Laget pancit til middag. Nudler med grønnsaker, kjøtt og reker.

Stekte vafler for de eldre på arbeid. Og vi hadde trim og  bingo

Takknemlig for sola i går slik at jeg kunne kle meg sommerlig:)

Hvilken av sitatene liker du best?

Ha en fin dag:)

18 kommentarer

Siste innlegg